het reizen gaat weer beginnen - Reisverslag uit Perth, Australië van Erik Best - WaarBenJij.nu het reizen gaat weer beginnen - Reisverslag uit Perth, Australië van Erik Best - WaarBenJij.nu

het reizen gaat weer beginnen

Door: Erik de Best

Blijf op de hoogte en volg Erik

19 Mei 2015 | Australië, Perth


De laatste weken appels plukken zijn aangebroken en het is nog steeds elke dag plukken alleen als het regent word er niet geplukt omdat de Pink Lady dan niet geplukt kunnen worden, ze worden dan te snel beurs. Ik merk dat hier herfst is want de blaadjes vallen van de bomen, word kouder en het regent vaak. 1 keer hebben we andere backpackers /collega's over de vloer gehad wat erg gezellig was en de week erna werden we uitgenodigd bij hun.
De laatste 2 zondagen heb Ik met de andere backpackers van ons share huis onze buurman geholpen met stenen van zijn akker te halen. Dit is echt een vreselijk werk, mijn rug is lekker naar de klote nu maarja het betaalde goed.
En danis eindelijk het moment aangekomen dat ik mijn laatste appeltjes geplukt heb. Wat een heerlijk gevoel. Na 3,5 maanden druiven en appels geplukt te hebben is het eindelijk weer tijd om te gaan reizen. Het is altijd lastig om gedag te zeggen tegen vrienden maar dat hoort bij het reizen.
Op vrijdag 15 mei ben ik naar perth gereden en heb ik mijn auto laten checken. Ik had weer 2 nieuwe banden nodig en ik heb hem uit laten balanceren. Kostte weer een hoop geld maar Het was nodig. Hier in perth ben ik met Jeroen en Paul uitgeweest en heb weer een paar gekke avonden gehad, prachtig.
Woensdag ga ik met de jongens en 2 Duitse meiden om hoog richting Darwin en de warme zon want het is best wel koud hier. De dames heten Carolin en kathrin en gaan gezellig mee ze hadden dezelfde plannen en kunnen nu mooi onze kosten delen.

  • 19 Mei 2015 - 17:13

    Miranda Hoogcarspel:

    Doe je goed Erik, hard werken plezier maken, mensen ontmoeten en reizen, veel plezier in Darwin, ben benieuwd wat je weer allemaal gaat meemAken.

    Groeten miranda

  • 19 Mei 2015 - 17:41

    Mieke:

    Leuk ik kijk al uit naar je nieuwe reisverslag ☺

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Perth

Erik

Hallo iedereen, 9 september vertek ik naar Sydney, iedereen die het leuk vind om te lezen wat ik aan het doen ben kan dat hier doen. Zoals het plan nu is begin ik in Sydney en reis ik samen met Iris Bakker naar het noorden via de kust langs de goldcoast en Brisbane naar Cairns. vanuit daar willen wij het vliegtuig pakken richting Auckland in Nieuw Zeeland. daar willen wij vooral het zuideiland rondreizen. Vervolgens vliegen we naar Perth aan de westkust. daar zijn wij van plan om een 2e hands auto te gaan kopen en daarmee via de kust langs Broome en nationale parken naar Darwin te rijden. vanuit Darwin rijden we dwars door het Red Centre naar Alice Springs en Ayers Rock. om uiteindelijk in Melbourne te eindigen. Misschien dat ik op de terugvlucht nog even uitstap in Bangkok om daar nog een maandje te reizen. Dit is nu het plan maar het zal nog wel 739 keer veranderen.

Actief sinds 29 Jan. 2014
Verslag gelezen: 253
Totaal aantal bezoekers 11029

Voorgaande reizen:

29 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: